Tisdag- Semester igen

Idag var Jack tillbaka en snabbtur på dagis och det gick kanon. Han sprang glatt in i morse och jag hann inte utan för dörren förrän han hade börjat leka. Jag åkte till Halmstad för att göra en omtenta och det känns som att den faktiskt kan sitta. Hoppas, hoppas!


Jack pussar vovven i lördags på släktkalas när jag låg hemma sjuk..

När jag hämtade busen passade vi på att lämna ut lite inbjudningar till hans barnkalas. Och när vi kom hem var maten färdig innan vi begav oss till mormor för lek i ett par timmar. Jag och Jack tog en härlig promenad med vår "nya" vagn och busen somnade. MEN, vaknade tyvärr när vi kom hem så nu får vi se om han lyckas somna om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0