Dålig uppdatering

Jag har legat tota däckad i två dagar nu med förkylning. Som tur är verkar den redan ha givit med sig så nu är jag snart back on track. I veckan hade jag Me&I part här hemma och det blev en hel del fint shoppat till hjärtat men vad tar vi när det kommit =). I övrigt händer det också en del kul som jag tyvärr inte kan berätta något om ännu. Allt har sin tid!

Imorn blir det en dags dagis för Jack för första gången på 2 månader, ska bli spännande att se hur det går. Är i alla fall bara en kort dag och sen kör vi ledig i två veckor till innan skolan startar. Nu ska jag beställa hem lite böcker til Jacks födelsedag och godipåsar som matchar hans valda färgtema =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0